Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
(Darina Poláčková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fjypvo// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Emoce v marketingu
(Monika Vacková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bim6k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Hudba a zvuk v televizní reklamě
(Pavel Hořejš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/drelt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití emocí v reklamě
(Kristina Kovařčíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0nod/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací
(Ján Kriváň)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tsyhe/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Děti v televizní reklamě a jejich působení na emoce spotřebitele
(Nikola Váchová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vy3qpv// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Brněnský hudební svět: obsah MP3 přehrávačů posluchačů v moravské metropoli
(Eva Chalupníková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/axs50/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Označování reklamy na sociálních sítích a reakce příjemců reklamy
(Hanka Kadeřábková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//arr6lp// | Bakalářský program (Bc.) / | Theses on a related topic