Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing, na, průmyslových, trzíchKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
(Klára Fojtíková)2021, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//qa9vzr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
(Petr Sedláček)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/s6jcr/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu a marketingová strategie vybrané firmy MSP
(Petra Capoušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/b9jr9/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
(David Němec)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eif99/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Michal Žila)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/o3qys/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
(Kristýna Crkvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xx3xw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma