Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spokojenost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
(Jana Ilavská)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtp48/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
(Aneta Elišková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qto3w/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Zuzana Kodýdková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/orbok/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
(Karolína Matějková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/k3o3p/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Patricia Böhmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q0o1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
The Quality and Loyalty in Wine Tourism
(Anna Ingrová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//epabri// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
(Julia Ivashkina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1r7j/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma