Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
(Veronika Peterková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88996 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
(Júlia Surová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85771 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
(Nela Votápková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90199 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
(Barbora Kučerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94358 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Fast Fashion a jej dopady na životné prostredie
(Karin Spustová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76128 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Fast Fashion, jej ekologické dopady a jej alternatívy ako podnikateľská príležitosť
(Adriana Poláková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84804 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
(Kristýna Kupczaková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//l4c2xt// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Terezie Hrdá)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152890 | Marketing / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic