Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
(Maral Mustafayeva)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tu1arn// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Theses on a related topic
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Theses on a related topic
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
(Lucie ZIEBOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yj5j9w// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
(Zbyněk Hyrák)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7nq2do// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
(Nazgul Kantayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86797 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
(Yelena Khegay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83802 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Dámská módní značka a emoční marketing
(Veronika Hasalíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xh8mn1// | Textil / Textilní marketing | Theses on a related topic