Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společnosti Starbucks
(Anna Marchevskaia)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85088 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
(Radek Kučera)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/edrer/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Starbucks
(Monika Korbelová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52588 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
(Eva Justová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24378 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks"
(Bogdan Nasyrov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbesy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of Starbucks
(Matyáš Kříž)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82847 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
(Nikola Herodesová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54510 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma