Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Živé nakupováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
(Varvara Lazareva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93618 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
(Sabina Ismailova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88238 | International Business / | Práce na příbuzné téma
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
(Rami Mohana)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92126 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China
(Siqi Wang)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89143 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
(Anna Suchá)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92213 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
(Eva Rojíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88976 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Cenové trendy na českom a nemeckom trhu s osobnými automobilmi v rokoch 2010 - 2019
(Michal Janko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82386 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Současné trendy na evropském trhu s elektřinou
(Prokop Švábík)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82739 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma