Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
(Natálie Velecká)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hm2zu/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
(Chunping He)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
(Kristýna Žejšková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//im97f0// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Mezibankovní konkurence a její a dopady na spotřebitele bankovních služeb
(Tomáš Hrbek)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j1hgi/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
(Adam Kozák)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/x8cyk/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
(Tereza Petrová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k67ra/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
(Vít Řezníček)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44564 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma