Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Tereza Nohavcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdmy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
(Monika Kovačová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Milka
(Darja Kerndlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma