Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

politický marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Vliv legislativních a institucionálních změn na volební kampaň roku 2017
 (Josef Šíp)

2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/stexv/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
 (Beáta MAŠKULÍKOVÁ)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//u60b32// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
 (Žaneta BIEDERMANNOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//qwf51y// | Politologie / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia | Práce na příbuzné téma

Politická kampaň v postpravdivé éře
 (Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//wbidek// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
 (Hugo Trkal)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/buymq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)