Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Volební programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
(Hugo Trkal)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buymq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volební kampaně a jejich meze z hlediska obsahu
(Lucie HURNÍKOVÁ)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0f0reo// | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Negativní volební kampaně a jejich vliv na českou veřejnost
(Daniel ŠÁROVEC)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//6dori1// | Politologie / Politologie (dvouoborové) - Společenské vědy (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Využití herních aktivit pro zlepšení klimatu v 8. třídě základní školy. Volby 2021. Kampaň strany Osmá naděje
(Ivana Kratochvílová)2022, absolventská práce, Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
• https://is.jabok.cz/th/jhwnl/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie | Práce na příbuzné téma
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
(Adam Krutský)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o2h5z/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
(Anna Marie Bukovanská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l7ppq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
(Anita Šálková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola CEVRO
• https://is.vsci.cz/th/aplh5/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma