Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HotelnictvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv pandemie COVID-19 na cestovní ruch
(Kateřina Réti)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/y925m/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Možnosti doktorského studia a rozvoje výzkumu v oborech zaměřených na cestovní ruch a hotelnictví
(Monika Kofferová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/rw7vp/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Cestovní ruch v době pandemie COVID-19: změny, trendy, výzvy
(Lucia Čanigová)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o4nkh/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
(Valeriya Zheleznichenko)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qd7yy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Cestovní ruch v rámci EU
(Kateřina Ronešová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15450/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Marcela Stratilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/q4e6t/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí
(Anna Česelková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11872/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma