Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Anna Grygoryuk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zh2ir/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Roman Šimr)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jdbmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
(Adéla Řetovská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gah1u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
(Tomáš Jahn)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let
(Monika Musilová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7195 | Vychovatelství / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii | Práce na příbuzné téma
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
(Petr Dvořák)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69131 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma