Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
NábytekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie pro Bended studio s.r.o.
(Thien Hang Ha)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//fwpwz0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro Bended studio s.r.o.
(Thien Hang Ha)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//fwpwz0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
(Michal Bém)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
(Nikol MIKULIČOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//v4811h// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
(Viktorie Fojtíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j943oy// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
(Barbora Denková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wuo4xp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
(Darina Krystýnová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ev5cb6// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
(Dominika Kozlovská)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//awbgus// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
(Marek OCELÍK)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5ped4a// | Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
(Klára Ptáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//g2pqp0// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma