Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
(Dmitry Baranov)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aemui/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
(Karina Zaripova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
(Margarita Zhunussova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x37zi/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
(Adéla Kopelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//75zfxm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Privátní značky ve fashion odvětví
(Lucie Homoláčová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82920 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
(Júlia Surová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85771 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
(Katsiaryna Babenka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85748 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Natálie Kaleta)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149451 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma