Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Terezie Hrdá)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152890 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Sabina Dulovczová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152824 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
(Kseniia Nazarina)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3nj57f// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Fast fashion v podmínkách trvale udržitelného rozvoje
(Markéta Ježková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//63wqws// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
(Daša Turská)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d3zog/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
(Veronika Miklášová)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fdnoq9// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Fast Fashion Consumer Behaviour
(Nyvanrady So)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqp9n6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
(Jana Mikolášová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149331 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
(Hanka Teplá)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dyv1mt// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
(Kristýna Supíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma