Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rychlá módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
(Kristýna Supíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes
(Dominika Kučinská)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k9huuz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
(Silvie Vornayová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/iguqr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma