Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Interkulturní rozdílyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
(Michaela Stöckerová)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128032 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
(Renáta Kudělková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
(Anna Fojtíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149637 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
(Renáta Kudělková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135737 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
(Anna Fojtíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149637 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
(Renáta Kudělková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
(Renáta Kudělková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135737 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
(Aida Khadzhibiekova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
(Lada Železná)2018, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dd36a/ | Sociologie (čtyřleté) / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma