Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konstrukce indexu digitální ekonomiky a společnosti: alternativní přístupy
(Ondřej Nedoma)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n2os7/ | Matematické a statistické metody v ekonomii / | Práce na příbuzné téma
Digitální transformace ekonomiky a společnosti České republiky v porovnání s Finskem
(Michaela Tranová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149686 | Aplikovaná ekonomie / Mezinárodní ekonomické vztahy | Práce na příbuzné téma
Makroekonomická komparace připravenosti vybraných vyspělých průmyslových států a České republiky na implementaci technologií digitální ekonomiky
(Kateřina Vychodilová)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4ab8ee// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza DESI indexu evropských ekonomik z pohledu digitální vyspělosti
(Viktória Demčáková)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a4387l// | Ekonomika a management / Ekonomika a management veřejné správy a regionálního rozvoje | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
(Weiheng Rao)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ke658/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Russia’s program of digital economy and its connections with the EU
(Anna Kosmodemyanskaya)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International and Diplomatic Studies | Práce na příbuzné téma
The Digital Economy, Industry 4.0 and digital payment systems: impacts on international organizations
(Radek Mojžíš)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72395 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digital Economy impact on development in Cambodia
(Sophearom Chheang)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bcmdli// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
(Fortune Nwaiwu)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//figd20// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma