Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
(Diana Hakobyan)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91791 | Management / | Práce na příbuzné téma
Social CRM a nástroje Social CRM
(JieOu Huang)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84431 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
(Zhibek Abysheva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df8my/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
(Tereza Bártová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92078 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153106 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma