Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Spotřebitelské chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 6 7 » (celkem 62 prací)
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
 (Karol Juliana Garcia Rivero)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
 (Margarita Zhunussova)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/x37zi/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
 (Dmitry Baranov)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/aemui/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
 (Karina Zaripova)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Vzdělávací počítačové hry
 (Miroslav Rouča)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/auag8/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
 (Tereza Poledníková)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8gn3/ | Ruská studia / Ruština se zaměřením na překladatelství | Práce na příbuzné téma

Počítačové hry a subjektivní plynutí času
 (Jitka Grossmannová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uf8y7/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
 (Roman Vanke)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nfdbf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
 (Tomáš Reibl)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lb2yc/ | Pedagogika / Digitální technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
 (Marcela Pernicová)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mtbb6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 6 7 » (celkem 62 prací)