Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spotřebitelské chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
(Karol Juliana Garcia Rivero)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
(Margarita Zhunussova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x37zi/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
(Dmitry Baranov)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aemui/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
(Karina Zaripova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Vzdělávací počítačové hry
(Miroslav Rouča)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/auag8/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
(Tereza Poledníková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8gn3/ | Ruská studia / Ruština se zaměřením na překladatelství | Práce na příbuzné téma
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
(Jitka Grossmannová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uf8y7/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
(Roman Vanke)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nfdbf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
(Tomáš Reibl)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lb2yc/ | Pedagogika / Digitální technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
(Marcela Pernicová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mtbb6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma