Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
(Natálie Křepelková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
(Veronika Peterková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88996 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
(Anna Gluško)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92457 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
(Jana Mikolášová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149331 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálnych problémov a príležitostí vstupu firmy na ukrajinský trh s módou
(Martin Knap)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77333 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
(Martina Jandová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vlkdod// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu módy
(Natálie Kučerová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149697 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
(Beáta Špačková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153145 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
(Lucie Šimáková), Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//j3i3n3// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
(Huda Abdulla)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152779 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma