Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
(Alice Hůlová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85242 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
(Lucie HORÁKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//cxwnep// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
(Dana Urbanovská)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpx15/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
(Eva Šlesingrová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lekya/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Humor e ironía en la publicidad impresa española
(Martin Hoššo)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/njexk/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma