Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Institutional and behavioural factors influencing consumers' decisions
(Luigi Daniele Rizzo)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//z9vya4// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
(Jakub Vičík)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gdopp2// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Factors influencing success of a business: A Business Plan of an Indian Restaurant in Prague
(Rikesh Lalubhai Shah)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ilvl77// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Michaela Pechová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj70z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma