Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita návštěvníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
(Anna Horáková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//19ld9t// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie vybrané destinace
(Veronika Klaudová)2006, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/onkz5/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Nová média v marketingové komunikaci destinace
(Nikola HORVÁTHOVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//v7x3dn// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv prezentace destinace na spokojenost a loajalitu návštěvníků v oblasti Beskydy–Valašsko
(Klára Tomečková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//pcrj70// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Influenceři a destinační marketing
(Michaela Baletková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vibkw/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
(Zeynep Çizmeci)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76233 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
(Anna Marenčáková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6oo8nh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam informačních technologií pro marketing destinace
(Lenka Holinková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing na území CHKO Jizerské hory
(Markéta Horníková)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8422 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma