Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marching cubesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
(Maroš Müller)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89557 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Procedurální generování terénu v reálném čase
(Michal Kuderjavý)2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h99ph/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Procedurální generování terénu v reálném čase
(Michal Kuderjavý)2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h99ph/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Procedurální generování terénu s možností hledání cest
(Pavla GROSSMANNOVÁ)2017, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ahze4v// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Procedurální generování terénu
(Jakub Rak)2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/104123 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
(Václav KŘUPKA)2015, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//4isaug// | Informatika / Informatika - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
(Maroš Müller)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89557 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Generování procedurálních terénů
(Michael Petlan)2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//vjjjib// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Generování komplexních procedurálních terénů na GPU
(Jan Ryba)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//5req06// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Procedural Generation of Riverbeds in Enfusion Engine
(Jakub Ivanický)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dss2n/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma