Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Guerilla marketing- analysis of a practical example
(Ivana Knapová)2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q2h9o/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
(Dita Přikrylová)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ahepe/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
(Jan Šulc)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5ayop6// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing environment analysis in chosen hotel
(Valeriya Nasypova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12420/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Skyeng
(Grigory Sidorov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91126 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Content marketing strategy in business
(Karina Mysina)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55936 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The marketing strategy of Apple
(Igor Muller)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71940 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
(Jan Ambrož)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31764 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
(Karolína Štorková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b7jc7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
(Eva Provazníková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c2oo74// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma