Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influencer marketing
(Tereza Hyšková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z4vbt/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Theses on a related topic
Personální marketing RADOM, s.r.o.
(Iryna Zelenska)2022, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sb0bfu// | Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika | Theses on a related topic
Tvorba brandu začínajícího podniku
(David ROSYPÁLEK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yhmrtw// | Ekonomicko-manažerská studia / | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic