Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fast fashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sledování znečištění půdy rtutí
(Kristýna MJASNIKOVIČOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta životního prostředí / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//f5wvil// | Ekologie a ochrana prostředí / Odpadové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Variabilita rizik znečištění zemědělských půd v záplavových oblastech České republiky
(Jan Skála)2019, Disertační práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ycnhlo// | Zemědělská specializace / Využití a ochrana přírodních zdrojů | Práce na příbuzné téma
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
(Kateřina Kohoutová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//sdl87s// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
(Nela Vavrušková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88221 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
(Martina Svobodová)2017, absolventská práce, CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
• http://is.caritas-vos.cz/th/13804/caritas_v/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce | Práce na příbuzné téma
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
(Valentina Malievskaia)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsb7c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
(Nela Votápková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90199 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma