Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generation ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior in fashion industry.
(Komal Verma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m5y3o9// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
(Selin Senyuva)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Sustainable development and fashion industry - together or apart? The empirical evidence analysis
(Kristina Simakova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//eya183// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Generation Z buying behavior in fashion industry
(Yelyzaveta Vasylieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89898 | Management / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
(Veronika Miklášová)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fdnoq9// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Generation Z buying behavior in fashion industry
(Yelyzaveta Vasylieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89898 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
(Kristýna Kupczaková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//l4c2xt// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma