Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
B2BKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
(Klára Marková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78119 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko)
(Kateřina Hirschová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62338 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Communication as load bearing element of marketing communication
(Jiří Pivrnec)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vbxw6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma