Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
(Thanh Thi Kim Dao)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//waq76e// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
(Thi Gia Khanh Ong)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nlxfly// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Ananyan Ananyan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications
(Elena Shubik)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28985 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
(Adam Schönwälder)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qtt4x/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma