Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
(Anna Blažková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//vbz4q5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Lancôme se zaměřením na generaci Y
(Hana Menclová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
(Veronika Gregárková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91595 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
(Martin Turek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75852 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
(Valeriya Kuzmich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uuuj4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Differences and similarities on the approaches of buyers from X and Y generations regarding responsible procurement
(Maxime Lacour)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52825 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Kvalita pracovního života generace X a Y
(Bibiána Fejedelemová)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ef1yc/ | Veřejná a sociální politika a lidské zdroje / Personální management a organizační rozvoj | Práce na příbuzné téma