Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketingový plánKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
(Maral Mustafayeva)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tu1arn// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Theses on a related topic
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Theses on a related topic
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
(Lucie ZIEBOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yj5j9w// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
(Zbyněk Hyrák)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7nq2do// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Business plan
(Luis Antonio Angeles Pérez)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/flc12/ | Business Management / | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Fast Fashion Consumer Behaviour
(Nyvanrady So)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqp9n6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic