Theses on the same topic (having an identical keyword):
MarketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
(Maria Dolgova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbo0wm// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
(Nikoleta Veseľková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Marketing of luxury products
(Yana Shamina)2009, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31676 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
(Richard Kapusta)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91127 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic