Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//sj7z3e// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
(Dominik Ziegler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92218 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu krmiv pro zvířata
(Eliška Kristiníková)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102214 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
(Thi Kim Anh Nguyenová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90328 | Management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující dárcovské chování
(Marie Hladká)2015, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jfu3e/ | Hospodářská politika a správa (čtyřleté) / Veřejná ekonomie | Práce na příbuzné téma