Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Sponzorované reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Monika Švarcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7hm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
(Matěj Řičánek)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa5r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Michaela Tesařová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ovex2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Alena Palkosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me2ns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Uvedení prémiové značky na český bankovní trh
(Daniel Šturm)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv0x7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
(Jana TANČINOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//mnh53o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi prodejcem standardní a prémiové značky vozů
(Fabrizio Sinigallia)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//fiono4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma