Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
COVID-19 pandémmieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
(Chien Huynh Minh)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
(Chien Huynh Minh)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Kupní chování spotřebitelů
(Lucie LANDOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//o4qwpm// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
(Veronika TOMANOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dvdpy8// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
(Tomáš Kasárník)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//u21gjd// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
(Kateřina Stejskalová)2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//09kugk// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
(Chien Huynh Minh)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
(Chien Huynh Minh)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
(Adéla Šrámková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79565 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
(Natálie Šefránková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wcvg8n// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma