Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

COVID-19 pandémmie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
 (Chien Huynh Minh)

2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
 (Chien Huynh Minh)

2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Kupní chování spotřebitelů
 (Lucie LANDOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//o4qwpm// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
 (Veronika TOMANOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//dvdpy8// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma

Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
 (Tomáš Kasárník)

2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//u21gjd// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma

Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
 (Kateřina Stejskalová)

2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//09kugk// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
 (Jana Osičková)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//sr2uvz// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma

Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
 (Chien Huynh Minh)

2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
 (Chien Huynh Minh)

2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
 (Adéla Šrámková)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79565 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)