Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
NEATKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci
(Alžběta Brožková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mp1bd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuronové sítě a evoluční algoritmy pro videohry
(Matyáš Horký)2023, Diplomová práce, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//hyje39// | Informační technologie / Inteligentní systémy | Práce na příbuzné téma
Využití strojového učení pro hraní videoher
(Martin Tvrdík)2021, Bakalářská práce, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//o9uyu9// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Strojové učení a virtuální nervové sítě jako nástroje filmové tvorby
(Jakub KUCHAŘ)2021, Diplomová práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//y1ze9q// | Intermediální umění / Knižní design a animace | Práce na příbuzné téma
Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
(Viktor Porokh)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bnm07/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma