Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Influencer marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
(Aneta Pernicová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//m9lnxb// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
(Michal Pšurný)2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//56qt88// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
(Olha Vasylchenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88411 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Motivace pro participaci ve věrnostních programech u generace Z
(Klára Andrýsková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90836 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
(Andrea Mecerodová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//6h3au4// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
(Michala Osičková)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//tpm1yu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifying success factors of selected Czech brands
(Martina Tamchynová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71225 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma