Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
(Petra Formanová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r2cvh1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing research for new product launch
(Aigerim Sultanalieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5igm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
(Nikola Korcová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z7lah/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Analýza postoju nórskej Progresívnej strany k otázkam migrácie po teroristických útokoch v Nórsku v roku 2011
(Lukáš Novák)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q1qde/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma