Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hudebno-kulturní, instituceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Using Music and Poetry to Highlight Socio-Cultural Context in ELT
(Markéta Hrabcová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvl5n/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Music as a Cultural Diplomacy Instrument: The Jazz Diplomacy during the Cold War
(Gabriela Marques Garcia De Souza)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14862 | Political Science / | Práce na příbuzné téma
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
(Katarína Kandriková)2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/askng/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
(Katarína Kandriková)2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/askng/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Russian Influence on the Ukrainian and Russian Public Through Film and Ukraine’s Response pre-2014 and post-2014
(Illia Kuksenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89105 | International and Diplomatic Studies / | Práce na příbuzné téma
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
(Katarína Kandriková)2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/askng/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
(Barbora Handlíková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//lckb6o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
(Damián Sosna)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/e92oe/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma