Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Online marketing na sociálních sítích
(Veronika Kostorková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kktpq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
(Tibor Čatai)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsqtn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
(Simona Nováčková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89246 | Cestovní ruch / | Theses on a related topic
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
(Andrea Rubínová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t0vq8/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Kristina Tarkina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqgp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Personální marketing podniku
(Libuše Benešová)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wc5sy/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
(Josef Šafránek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14460/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty (obec, kraj, podnikatelé, spolky atd.). (Analýza vybraného hotelu)
(Miloš Teč)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/pvk9x/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic