Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnotaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
(Ondřej Hon)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bf737/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
(Klára Šlingrová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uaeqe9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
(Kristýna Schillerová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//zeiqm5// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
(Annemarie Hlaváčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oooj9f// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
(Ondřej Hon)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bf737/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
(Štěpánka Bořková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lc8fsb// | Projektové řízení / | Práce na příbuzné téma
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
(Yevgen Getman)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o8f69/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
(Karel Havlíček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma