Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
adaptovat seKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
(Radka Mrňáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v0vjk/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
(Pavla Kinterová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n58g3/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
(Martina Dušková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rglbs/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
(Valentina Lazzari)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzg25/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
(Nataša Savić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
(Tomáš Jarolím)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76733 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
(Maria Dolgova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbo0wm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma