Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
adaptovat seKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
(Maria Dolgova)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbo0wm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
(Tereza Petránková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34171 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
(Nevena Grmuša)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73323 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma