Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EEGKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
(Alžbeta Ľuptáková)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/huqa6/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha hudby v reklamě
(Mária Žilecká)2018, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/sc1tq/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
(Zuzana Radová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpz80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
(Natálie Bendlová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8ep5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
(Petr Přikryl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w91wn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma