Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Corporate BrandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Branding in Online Startups
(Pavlína Fojtíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58455 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Enterprise Alliances and Co-Branding
(Peng Di)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l7dsy/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Employer branding vybraných vinařských podniků
(Tereza Koutná)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qta9h/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
(Simona Velechovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86688 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
(Wei Sun)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wqkdx/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
(Marcel Flügel)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zi5mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma