Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Ekonomický model Skandinávie a jeho udržitelnost na základě příkladu Norska a Švédska
(Penelopa Permanová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91661 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma